THEMEDIATHOR

Bănică a vrut să pice la înţelegere cu Ivanof

Au dorit să facă o afacere profitabilă împreună, dar au sfârşit prin a se judeca la tribunal. Acum, Sabin Ivanof aruncă o nouă bombă: anul trecut, Ştefan Bănică jr i-ar fi cerut să cadă la pace. Dar, pentru asta, îl îndemna să facă ilegalităţi.
vedete-Stefan-Banica-Jr_584e868267

Războiul dintre foştii parteneri şi buni prieteni, Ştefan Bănică jr şi Sabin Ivanof, e departe de a se fi încheiat. După ce, ieri, Sabin Ivanof a aruncat bomba că o va da în judecată şi pe Andreea Marin, fosta soţie a lui Bănică, azi, noi amănunte şocante ies la iveală. Afaceristul a declarat în exclusivitate pentru Libertatea că, la finele anului trecut, cântăreţul i-a făcut o propunere halucinantă.

“În noiembrie 2013, Bănică m-a sunat să rezolvăm amiabil problema. Mi-a propus să îmi dea patru apartamente plus diferenţa de bani, iar eu să îi dau cât mai repede o hârtie că nu mai am pretenţii de la el. Dar notarul şi avocatul lui, cred, l-au sfătuit prost. I-au spus că el, ca persoană fizică, poate să nu plătească TVA pe tranzacţie şi impozit pe imobil la valori reale, ci la cele de grilă, adică de 7-8 ori mai mici. El îmi zicea să fac şi eu la fel. Eu, ca firmă, nu pot face asta, cu atât mai mult cu cât sunt în insolvenţă pentru reorganizare şi nu eu iau decizii în privinţa tranzacţiilor, ci lichidatorul judiciar. Pentru acea clădire, am de plată un TVA de 13 miliarde de lei vechi, din cauza cărora am intrat în insolvenţă. Nu pot să mă dau neplătitor de TVA, ca să scap de taxe. Înseamnă să fac ilegalităţi, dar Bănică nu a înţeles asta”. Cântăreţul a făcut aceste propuneri pentru a plăti mai puţini bani statului. Valoarea unui apartament la vânzare e de 300.000 de euro, iar preţul de grilă la care Ştefan voia să i-l vândă lui Ivanof era de 60.000 de euro. Astfel, în loc de un impozit de 30.000 de euro pentru tranzacţia de vânzare- cumpărare, Ştefan Bănică, în calitate de vânzător, ar fi plătit o taxă de doar 4.000 de euro.

 Criza financiară le-a încurcat socotelile

În 2008, cântăreţul a făcut un împrumut de 1,7 milioane de euro pentru achiziţionarea unui teren. Doi ani mai târziu, pe acest teren, firma lui Sabin Ivanof a construit un bloc în care a investit 1,4 milioane de euro. Criza însă le-a fost potrivnică şi cei doi nu au mai putut vinde apartamentele. Acum Ivanof îşi vrea banii înapoi, în timp ce solistul susţine că nu îi va returna până când el nuşi achită creditul la bancă.

Sursa

Leave a comment

Information

This entry was posted on July 24, 2014 by and tagged , , , , .