THEMEDIATHOR

Horia Brenciu, critici violente la adresa PRO TV! Audiențele slabe scot leul din juratul ”X Factor”

Horia Brenciu, fostul jurat de la ”Vocea României” critică decizia Pro TV de a difuza show-ul în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră cu ”X Factor”, considerând că cel mai corect ar fi să mai existe cel puțin două posturi, pentru a se putea vorbi de o competiție acerbă.Horia Brenciu

 

Brenciu este de părere că telespectatorii sunt interesați de ambele show-uri, iar adevărata valoare se va vedea după terminarea sezonului.

“Nu suntem sclavi aruncaţi în arenă. E vorba de o competiţie serioasă şi aş vrea să mai fie încă două posturi care să facă mai aspră competiţia. Dar lasă emisiunile la ore diferite! Nu faci lucruri de genul acesta… Telespectatorii aşteaptă cu interes ambele emisiuni şi adevărata valoare va fi tranşată după terminarea acestui sezon, nu după primele emisiuni în care sunt mii de factori ce fac din una sau alta lider de audienţă. Publicul decide dacă va câştiga spectacolul sau câteva pledoarii, întoarceri de scaune şi doar voci.”, a declarat Horia Brenciu pentru  www.ziarulring.ro.

”Vocea României” însă continuă să cucerească publicul în noua formulă. Tudor Chirilă a câștigat telespectatorii, iar drept dovadă stau audiențele spectaculoase pe care le-a înregistrat show-ul încă de la debut.

Vocea României, ediția 1 a înregistrat – 14.7 puncte de rating și 34.6% share, spre deosebire de ”X Factor” care a obținut tot în cadrul ediției întâi – 9.6 puncte de rating și 22.3% share.

Nu doar ”Vocea României” a avut audiențe mari. Pro TV a demonstrat că este liderul televiziunilor din România.

La nivelul întregii săptămâni 29 septembrie – 5 octombrie, în Prime Time locul 1 a fost ocupat de Pro TV. Pe publicul comercial, Pro TV și-a adjudecat poziția de lider cu 10.4 puncte de rating și o cotă de piață de 25.6%, față de Antena 1 cu 6.5 puncte de rating și 15.9% cotă de piață.

“Rezultatele din perioada 15-30 septembrie pe de-o parte ne confirmă și întăresc poziția de lider, pe de altă parte ne încurajează să continuăm să scriem istoria televiziunii. Vom continua să inovăm, să testăm limitele nivelului de calitate pe care îl putem îngloba în producțiile noastre și ne vom concentra să aducem idei originale, alături de formate apreciate și care setează noi trenduri pe piața de televiziune din România.”, declară Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.

 

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on October 7, 2014 by and tagged , , , .
%d bloggers like this: