THEMEDIATHOR

Actorul Andrei Aradits, chef pe internet. Și-a lansat blogul și emisiunea online Singur Cook

EMISIUNE CULINARĂ. Andrei Aradits, actor cunoscut publicului TV din emisiunea Te cunosc de undeva, de pe Antena 1 și-a lansat blogul și emisiunea online Singur Cook.

Aradits

 Despre ce este vorba? De ce vrea Aradits să fie “chef”, dar pe internet?

Conceptul emisiunii online: povestea unei rețete din două unghiuri diferite: un bucătar profesionist care pregătește rețeta, în contrast cuAndrei Aradits, care încearcă să o reproducă în condițiile din apartamentul lui din cartierul Colentina. Un invitat special gustă, la sfârșitul episodului, preparatul lui Aradits.

Promo-ul emisiunii online:

http://www.youtube.com/watch?v=_wuk1qbyw9U

Andrei Aradits:

“Am observat că de ceva ani am din ce în ce mai mulți prieteni care nu mai consumă divertismentul TV la fel ca înainte. Nu știu cum se numește acest segment de populație sau cu cine votează, dar știu că există. Astfel de oameni întâlnesc la teatru, când îmi duc fiul la școală, în parc și ne zâmbim. Am gândit această emisiune de divertisment pentru ei, pentru online, unde cred că s-a mutat acest public.

Ideea originală a proiectului nu stă în structura formatului. Toată lumea gătește peste tot. Originalitatea stă mai degrabă în perspectiva abordării. Emisiunile de cooking sunt, în general, didactice. Cineva “care știe” te învață pe tine, spectator, care nu știi. Eu nu știu, mă împiedic, mi-e greu, eu vreau să învăț și asta mi se pare o aventură nostimă”, explică Aradits formatul programului online.

Despre emisiunea online Singur Cook:

– este realizat după standardele televiziunii
– fiecare episod are între 10 și 15 minute
– frecvența: o dată la două săptămâni la început, urmând ca emisiunea să fie săptămânală
– se adresează în special unui public tânăr

Primul episod poate fi văzut, integral pe blogul Singur Cook, aici.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 26, 2014 by and tagged , , , , .
