THEMEDIATHOR

Cristian Tudor Popescu, amendat cu 2.000 de lei pentru discriminarea romilor. CTP: „consider ca este un lucru nedrept”

Jurnalistul Cristian Tudor Popescu a fost amendat cu 2.000 de lei pentru “publicarea în ziarul Gandul a unui articol care aduce atingere demnității romilor”, a decis Colegiul director al Consiliului National pentru Combaterea Discriminarii, anunță HotNews.ro. CTP a declarat pentru sursa citată: “consider ca este un lucru nedrept, dar nu am energie, bani, timp, nervi pentru un proces in justitie”.

cristian-tudor-popescu

Care a fost textul care a deranjat: 

„Asta toamna am participat la Paris la o intalnire internationala. Cea mai neplacuta situatie de care m-am lovit a fost confundarea, voita sau nu, a tiganilor autori de infractiuni pe banda rulanta in Franta cu romani. M-am straduit cat am putut sa explic ca acesti tigani hoti, cersetori, criminali, nu au legatura cu romanii. Ca au o cultura internationala a faradelegii, proprie etniei lor, careia trebuie sa-i faca fata intreaga Europa, nu Romania de una singura.”

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 25, 2014 by and tagged , , .
