THEMEDIATHOR

TEO TRANDAFIR a vorbit despre singurul IUBIT de altă NAŢIONALITATE pe care l-a avut! Ce a spus despre PRIMUL ei BĂRBAT

Vedeta de televiziune a fost supusă unui şir de întrebări la o emisiune de la Kanal D. Ea a mărturisit că a avut un singur iubit de altă naţionalitate.

Invitată în platoul unei eteo1_30_ce1a47b83dmisiuni de la Kanal D, Teo Trandafir a dezvăluit lucruri mai puţin ştiute din viaţa ei. Astfel, moderatoarea de televiziune a mărturisit că a avut un singur iubit de altă naţionalitate.

“Am avut un singur iubit de altă naţionalitate, în copilăria mea. A fost primul meu iubit. Era american. A fost profesor universitar. El a fost cel care m-a transformat… dacă înţelegi ce vreau să spun. A fost o relaţie interzisă. Pe vremea lui Ceaşcă. Am fost hăituiţi într-un fel”, a spus prezentatoarea TV despre legătura pe care a avut-o în epoca ceauşistă.

Ea a vorbit şi despre presupusa relaţie de iubire pe care ar fi avut-o cu Antonio Passarelli.

Antonio (nr. bucătarul Antonio Passarelli) nu mi-a fost niciodată iubit. Sunt onorată de ce mi s-a pus în spate. Eu nu spun că nu aş lucra cu Antonio în orice proiect, dar de aici până la o relaţie e…”

Vedeta afirmat că nu vrea să mai audă de căsătorie. Vedeta are două mariaje la activ.

Întrebată dacă acum are un iubit, Teo Trandafir a evitat să dea un răspuns concret.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 17, 2014 by and tagged , , , .
