THEMEDIATHOR

Ce spune Mircea Badea despre motociclistul care l-a provocat

Mircea Badea se va întâlni la sală cu cu unul dintre motocicliștii care l-au confruntat joi seara, după emisiunea În gura presei.

„Am vorbit cu Teodor Emi, motociclistul de aseara cu provocarea si vom merge impreuna la sala si vom face si sport si sparring si tot ce vom mai dori. A ramas ca ne sincronizam programele si nu e niciun stres. E ok? Gata? Ne potolim acum?”, a scris Badea pe pagina sa de Facebook.
 badea_teodor-emi
Reacția vine după ce filmul cu întâlnirea Badea – motocicliști a circulat pe internet, iar realizatorul emisiunii În gura presei a fost ironizat pentru felul în care a reacționat.
 
Iată un fragment din discuție: 
„M-ai amenințat live, m-ai înjurat de mamă, mi-ai arătat semne obscene și ai venit cu bâta la mine”, i-a mai spus unul dintre motocicliști.„Păi, bate-mă”, i-a spus Badea, întinzând obrazul spre el. „Eu sunt aici, tu m-ai amenințat pe mine. Ai ocazia. Pune în aplicare ce ai spus că vei face”, i-a răspuns motociclistul. „M-am răzgândit. Am reevaluat”, i-a spus Badea.
 
Motociclistul cu care a purtat această discuție era cel care în urmă cu câteva seri l-a bruiat pe Mircea Badea în timpul emisiunii, iar realizatorul, enervat, a luat o bâtă cu intenția de a ataca un motociclist care l-a deranjat. „Prietene, dacă-l prind pe ăsta, va fi cel mai mare rating din istoria emisiunii. Dar, hai să fim optimiști, poate, când își agită el pârțâitoarea aia, se lipește dracu de un stâlp și se rezolvă cazul”, a spus Mircea Badea.

„Eu tot o să rezolv un handicapat mintal din ăsta rău de tot de o să intru la pârnaie pe bune, 10 ani cu executare, măcar. (…) Prietene, eu pe ăsta o să-l caut acasă (…) Hai să moară în chinuri groaznice dacă se poate și să le sărim cu picioarele pe cap”, a mai afirmat Badea.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 1, 2014 by and tagged , , , .
