THEMEDIATHOR

Poftiți pe la noi, vârfuri la orașe și pe segmentul comercial

A cincea ediție a emisiunii Poftiți pe la noi, produsă de Mona Segall pentru Antena 1, a adus două vârfuri. A fost ediția cu cea mai mare audiență pe segmentul comercial. Și la orașe a avut cel mai bun rezultat de până acum, dar la o diferență foarte mică față de precedentul record.Poftiti-pe-la-noi-4-august

La nivelul întregii țări, emisiunea s-a menținut în media de până acum.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele Poftiți pe la noi din data de 4 august (ediția cu numărul 5):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, emisiunea Poftiți pe la noi, cu Delia, Moroșanu, Daniel Buzdugan și Roxana Ionescu, a fost văzută de 1,26 de milioane de români pe minut. Pe intervalul emisiunii, Antena 1 a fost pe prima poziție, urmată de Pro TV, cu 1,1 milioane de telespectatori.

Pe acest target, cea mai vizionată emisiune Poftiți pe la noi a fost pe 22 iulie (aproape 1,5 milioane de români pe minut).

URBAN. La orașe, ediția de aseară a fost urmărită de 846.000 de telespectatori pe minut, cu 1.000 mai mulți decât vârful de până acum (înregistrat la ediția din 22 iulie). Antena 1 a fost pe prima poziție, având cu aproape 300.000 de telespectatori pe minut mai mulți decât locul doi, Pro TV.

COMERCIAL. A fost cea mai vizionată ediție Poftiți pe la noi pe segmentul commercial: 541.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Antena 1 a avut primul loc și pe comercial, fiind urmată de Pro TV, cu 290.000 de telespectatori pe minut.

Vârful de până acum al emisiunii Poftiți pe la noi pe acest target a fost ediția din 22 iulie (502.000 telespectatori pe commercial).

Audiențele posturilor TV luni, 4 august, pe intervalul emisiunii Poftiți pe la noi, la nivel NAȚIONAL:

  NR. PERSOANE RTG% SHARE%
Antena 1 1.266.000 6,8 16,7
Pro TV 1.101.000 5,9 14,5
Antena 3 631.000 3,4 8,3
Kanal D 569.000 3,1 7,5
TVR 1 330.000 1,8 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV luni, 4 august, pe intervalul emisiunii Poftiți pe la noi, în mediul URBAN:

  NR. PERSOANE RTG% SHARE%
Antena 1 846.000 8,4 19,6
Pro TV 563.000 5,6 13
Antena 3 420.000 4,2 9,7
Kanal D 317.000 3,1 7,3
Prima TV 174.000 1,7 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV luni, 4 august, pe intervalul emisiunii Poftiți pe la noi, pe segmentul COMERCIAL:

  NR. PERSOANE RTG% SHARE%
Antena 1 541.000 10,7 29,1
Pro TV 291.000 5,7 15,6
Prima TV 109.000 2,2 5,9
Kanal D 101.000 2 5,4
Antena 3 85.000 1,7 4,6

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on August 6, 2014 by and tagged , , , , , .
%d bloggers like this: