THEMEDIATHOR

Aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit show-ul lui Dan Negru, Te pui cu blondele?

Aproape 2 milioane de români au urmărit ediţia de miercuri a celui mai longeviv quiz-show din România, „Te pui cu blondele?”, în minutul de aur 22.51, atunci când Antena 1 înregistra un vârf de audiență de 10,5 puncte de rating și o cotă de piaţă de 25,3 procente și era urmată de Pro Tv pe locul al doilea cu doar 6,7 puncte de rating şi 16,2 % cota de piaţă.

Carneci-Dragomiroiu-Salajanu-2

Ediţia „Te pui cu blondele?” din 30 iulie a fost lider de piață cu o audiență medie la nivelul publicului din mediul urban de 7 puncte de rating şi 16,6 % cot de piaţă, în vreme ce Pro Tv obținea 4,9 puncte de rating şi 11,6 % cota de piaţă.

Clasamentul s-a menţinut şi la nivelul targetului naţional, pentru că emisiunea prezentată de Dan Negru a înregistrat un rating mediu de 6,5 puncte şi o cotă de piaţă de 16,1 %, surclasând postul Pro Tv cu o medie de 4,8 puncte de rating şi 12 procente din cota de piaţă.

 

“Acces Direct”, din nou lider pe toate segmentele de public

Și ediția “Acces Direct” de miercuri, 30 iulie, a fost lider detașat de piață în întervalul orar 16.58 – 19.00, pe toate categoriile de public. 4,1 puncte de rating și 20,4 % cota de piață a obținut Antena 1 pe publicul commercial, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, avea o medie de 2,7 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață. Emisinea prezentată de Simona Gherghe a fost lider de piață și pe publicul din mediul urban, cu 5 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, urmată de programele Pro Tv care obțineau 3,1 puncte de rating și 12,1 % cota de piață.

Iar la nivelul întregii populații a țării Antena 1 a fost pe primul loc cu o medie de 4,2 puncte de rating și 18,1 % cota de piață, pe locul second clasânsu-se Pro Tv cu 3,2 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață.

 

Antena 1, liderul zilei de 30 iulie  

Antena 1 a fost din nou liderul zilei miercuri, 30 iulie, atât în prime time (19.00 – 23.00), cât și ca audiență medie pe toată ziua. Așa se face că cei mai mulți românii au ales încă o dată să urmărească programele Antenei 1, care a obținut o audiență medie la nivelul întregii zile, pe publicul din mediul urban, de 3 puncte de rating și 15,3 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu 2,3 puncte de rating și 11,8 % cota de piață.

Pe publicul comercial Antena 1 a condus cu o medie pe toată ziua de 2,8 puncte de rating și 17,5 procente din cota de piață, în timp ce Pro Tv a obținut miercuri o medie a zilei de 2,3 puncte de rating și 14,8 % cota de piata. La nivelul întregii populații a țării liderul zilei, Antena 1, a obținut o audiență medie de 2,9 puncte de rating și 15,5 % cota de piață, urmat de Pro Tv pe locul secund cu 2,3 puncte de rating și 12,3 procente din cota de piață.

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on August 4, 2014 by and tagged , , , .
%d bloggers like this: