THEMEDIATHOR

Dan Negru, atac pe fata la ProTV! VEZI ce a putut sa spuna despre concurenta: “La nivelul asta este inadmisibil asa ceva”

dan negru

Dan Negru nu rateaza anumite emisiuni de la ProTV.

Desi a admirat productiile concurentei de fiecare data cand a fost cazul, acum prezentatorul a facut praf televiziunea din cauza unui detaliu pe care l-a observat in emisiunea ce se difuzeaza in locul lui Maruta.

“Mi-am respectat mereu concurenta si de asta imi permit observatia de mai jos. M-am uitat ieri la tv noul show al Pro-ului, “Traieste-ti vara” si am vazut acolo un microfon gaurit sau ros de soricei. Pai la nivelul asta de televiziune asa ceva e inadmisibil! Sunt detalii care conteaza si pe care publicul nu le vede dar le simte…Eu am supravietuit in breasla asta doar cu ajutorul detalilor! Pro, back in business! Iaca microfonul ros de soricei…” a scris Dan Negru pe Facebook.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on July 30, 2014 by and tagged , , , .
