THEMEDIATHOR

Bianca Drăguşanu şi-a FĂCUT PLANURI pentru NUNTA cu Victor Slav

Bianca Drăguşanu a recunsocut indirect că s-a împăcat cu fostul ei soţ Victor Slav. Vedeta tv a mărturisit că nu ştie dacă este însărcinată, dar şi-ar dori să poarte în pântece copilul bărbatului pe care îl iubeşte. Mai mult, frumoasa blondă şi-a făcut deja planurile pentru nuntă.

bianca-slav-nunta-foto_01_50c43df206
Chiar dacă s-au ferit să recunoască faptul că formează din nou un cuplu, Bianca Drăguşanu şi Victor Slav visează să aibă fete gemene. Declaraţia a făcut-o frumoasa blondă în cadrul emsiunii Acces Direct de la Antena 1. Mai mult, Bianca deja şi-a făcut planul pentru nuntă şi ştie exact ce îşi doreşte de data aceasta. Vrea să fie o mireasă gravidă în cadrul unei petreceri intime.

“Rochia de mireasă mi-o voi face singură. Ştiu deja cum va fi. Tot lungă, clasică, simplă. Va avea voal şi va fi model sirenă ca să mi se vadă burtica. Eu sunt o visătoare şi vreau o rochie care să mă reprezinte. M-am învăţat minte şi nu voi mai avea o nuntă televizată, nu negociez cu nimeni. Vreau să distrez. La prima nuntă nu am putut să mă bucur de momentele frumoase, nu am putut să dansez pe mese, nici să sar în piscină. Nu va mai fi la fel. Eu sunt o persoană distractivă, amuzantă. Îmi place să dansez, aşa cum ştiu eu, îmi place să râd şi să glumesc. Data trecută am stat numai dreaptă, atentă tot timpul cum arăt în faţa camerelor de filmat”, a declarat Bianca Drăguşanu la Antena 1.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on July 30, 2014 by and tagged , , , .
