THEMEDIATHOR

Dan Negru, la un pas de bataie cu un englez din cauza showului “Te pui cu blondele”

dan negru

Vedeta de televiziune marturiseste ca a avut un incident la inceputurile emisiunii “Te pui cu blondele”.

Dan Negru a discutat cu producatorii si a decis sa faca show-ul asa cum crede el de cuvinta, ignorand sfaturile date de un consultant englez platit cu bani grei pentru asta.

“Am început “Te pui cu blondele” cu mai bine de 7 ani în urmă, cu o ceartă zdravănă cu un consultant de TV englez. Eu voiam să fac show-ul într-un fel, el într-altul. Eu o ţineam pe-a mea, el pe-a lui. Am fost la un pas să ne punem mâinile în gât, acolo, în decorul care abia se construia. Până la urmă, toţi l-au convins de vorba românească, cel mai deştept cedează. Totuşi, nu era convins că am dreptate, spunându-le tuturor că o să distrug show-ul dacă-l fac după mintea mea. Au trecut 7 ani de atunci. Uneori, lucrurile care încep cu o ceartă sunt cele mai tranice”, a scris Dan Negru pe pagina lui de Facebook.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on July 11, 2014 by .
