THEMEDIATHOR

FOTO! Cea mai tare vedeta de la TVR are un sot de pus in rama! Iuliana Tudor si Razvan sunt impreuna de 18 ani, iar barbatul a trecut peste incercari mari din dragoste pentru prezentatoare!

iuliana tudor

Iuliana Tudor, prezentatoare la TVR, si sotul sau, Razvan Vacaroiu, sunt impreuna de 18 ani.

Iuliana Tudor, una dintre putinele vedete ale TVR, este maritata din 2001 cu Razvan Vacaroiu, un vecin din orasul ei natal, Baicoi.

Ne-am cunoscut in biserica, la slujba de Inviere, acasa, in Baicoi. Eram vecini, dar nu ne stiam. Atunci ne-am intalnit si m-a întrebat, banal, cat e ceasul. Asa s-a legat totul. Numai ca, dupa o saptamana, i-am spus ca ne despartim. Mi-era cumva teama. Este o diferenta de 8 ani intre noi. Mi se parea mult… mi se parea ca are intentii mult prea serioase pentru cine eram eu atunci. M-a cautat din nou si a complotat cu mama sa vina de ziua mea (implineam 18 ani) cu o surpriza… multe, foarte multe flori. Atunci am ales sa vad ce se mai intampla si am lasat lucrurile in voia lor. Nu mi-am mai propus nimic si, in general, cand nu-mi mai propun nimic, imi ies cele mai bune lucruri din viata. Asa s-a intamplat si cu el”, a povestit iuliana intr-un interviu acordat revistei Tango.Casnicia dintre Iuliana si Razvan, in urma careia a aparut si un baietel, a fost pusa la incercare in 2009, cand in presa au aparut fotografii infatisand-o pe Iuliana, intr-o masina, alaturi de regizorul Aurel Badea, speculandu-se ca ar fi amanti. Iuliana a tinut sa precizeze ca ea si regizorul au doar o relatie de prietenie si una profesionala. “Cine ma cunoaste cu adevarat nu are nevoie de nicio astfel de explicatie. Dar pentru cei care nu ma cunosc, ea este necesara”, a declarat Iuliana.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 16, 2014 by and tagged , , , , .
