THEMEDIATHOR

Ellie White se ține de “surprize-surprize” odata cu lansarea noii sale piese, “Zi Ceva”

ellie-white-zi-ceva

Ellie White a dat startul unui concurs pe pagina ei de Facebook in urma caruia care cei mai infocați 10 fani ai ei vor aparea in noul ei clip, pentru piesa “Zi Ceva”.

Unul dintre admiratorii ei a lasat un comentariu care iti da fiori. Este vorba de un barbat desparțit de mama copilului sau si care spune ca isi doreste sa ajunga in videoclipul artistei pentru ca baiețelul sau, cu care nu s-a mai intalnit de mult timp, sa ajunga sa il vada la televizor.

“As vrea sa apar in videoclipul tau. Poate asa am sansa sa ma vada baiețelul meu de 2 ani care e plecat cu fosta la Turda. Ne-am desparțit si nu mi-am mai vazut copilul de mult si mi-e dor de el. Ar fi super tare sa ma vada in videoclipul tau la tv si sa ma recunoasca. Ar fi surprins sa-si vada tatal la tv de fiecare data cand iți va fi difuzat clipul…As face asta pentru David”, scrie Marian.

Ellie White 2

La mai bine de jumatate de an de la featuring-ul cu Viky Red, „Vanzator de lumina”, Ellie White a lansat „Zi ceva”, o melodie cu beaturi puternice si acorduri de chitara ce te duc instant cu gandul la Grecia mereu insorita.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 13, 2014 by and tagged , , , , .
