THEMEDIATHOR

Restructurări dramatice la B1 TV: Sabin Orcan părăseşte postul

Postul de televiziune B1 TV trece prin restructurări masive. Pe lista celor puşi pe liber se numără şi jurnalistul Sabin Orcan, care a anunţat că nu mai lucreză la postul TV într-o postare publicată pe Facebook, scrie Pagina de Media.

Sabin-Orcan

Redăm mai jos postarea lui Orcan de pe reţeaua de socializare:

“Dragi prieteni, începând de astăzi, am încetat colaborarea cu B1 TV. Aşa că, vă rog, nu-mi mai trimiteţi notificări despre ce vă place sau nu să vedeţi pe post. Şi nu mă întrebaţi care sunt motivele, pentru că nu vreau să comentez.

Ştiu că e un an electoral, în care pasiunile şi presiunile politice sunt încinse la maximum, dar nu cred că o să mă mai vedeţi la televizor o vreme. Mă veţi putea citi, în schimb, pe site-ul pe care o să-l lansez în curând.

Deocamdată, o să-mi iau o mult amânată vacanţă. O să fiu plecat o perioadă din ţară, prin urmare nu mă certaţi dacă nu răspund pe loc mesajelor voastre. Le voi citi însă cu siguranţă.”

Sabin Orcan realiza emisiunea X-Press, în fiecare vineri seara, de la ora 21.30. Emisiunea a fost scoasă de pe post în urma unor restructurări la B1 TV.

Din grilă iese şi emisiunea de weekend a Nadiei Ciurlin (care va rămâne la B1, dar ca producător), dar şi emisiunea Agrikultura, realizată duminică, de la ora 14.00, de laLaurențiu Botin.

Situaţia dramatică din cadrul postului va continua şi pe viitor: sunt anunţate restructurări puternice. Mai mulți angajați vor fi restructurați în perioada următoare sau salariile vor fi diminuate cu aproximativ 15-20%.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 4, 2014 by and tagged , , , .
