THEMEDIATHOR

Andreea Esca, întâmplare neobișnuită la Nisa. Ce spune vedeta despre români

În editorialul ”De la Nistru pân’ la Nisa, tot românul plânsu-mi-s-a?”, realizat pentru revista ”The One”, Andreea Esca scrie despre românii din România şi, mai ales, din afara ei, despre românii frumoși care arată lumii valoarea lor, dar și a țării de unde provin.

andreea-esca-pro-motor-pro-tv-7

Articolul începe prin a distruge mitul conform căruia românii sunt leneși:  ”În timp ce la Bucureşti aud numai: „Nimeni nu vrea să muncească, românii sunt leneşi, ţara e frumoasă, păcat că e populată“, îmi iau o săptămână de vacanţă şi merg la Nisa. La prima ieşire în Vieux Nice, trec pe lângă piaţa de flori şi, uitându-mă la un buchet, soţul meu îmi zice: „Ei sigur sunt români, deoarece recunosc stilul aranjamentului“. Nu trece un minut, şi doamna de la tarabă mă strigă în română. Alex avea dreptate”.

Prezentatoare a avut parte și de o întâmplare amuzantă de-a lungul vizitei în Nisa: ”Ne aşezăm la întâmplare la restaurantul Chez Freddy, deţinut de un spaniol oacheş la vreo 50 de ani. Vine ospătarul, ne salută, şi într-o franceză fără pic de accent îmi zice:„Scuzaţi-mă că vă fixez, dar eu sunt român, şi semănaţi ca două picături de apă cu o prezentatoare de ştiri foarte cunoscută la noi în ţară“.

Soţul meu îl întreabă în franceză din ce parte a României este şi aflăm că e din Bistriţa Năsăud. Atunci intervin şi eu, în română, ca să-i confirm că sunt din aceeaşi ţară cu el. Îmi spune aşadar: „Nu v-a mai spus nimeni că semănaţi extraordinar cu Andreea Esca, sau chiar ea sunteţi?”. Recunosc delictul şi ne împrietenim. Îl anunţă fericit şi pe colegul lui din spate, tot român, cât şi pe Freddy, le patron”.

Vedeta subliniază faptul că românii sunt talentați, sunt răspândiți peste tot în lume și reprezintă cu onoare țara oriunde se duc: ”La întoarcerea în redacţie mă întâmpină fotografiile pentru copertă. Catrinel Menghia, la Roma. E talentată, frumoasă şi în plină ascensiune profesională.

Între spectacolul de teatru în care joacă, Questo non e paese, plecarea la Cannes şi un interviu pentru o publicaţie importantă, Catrinel ne-a primit cu bucuria românilor care se întâlnesc cu „ai lor“.  Alături de Amir Doboş şi Tibi Clenci, ne oferă în acest număr o demonstraţie de bună-dispoziţie… Ce să înţeleg? Poate că e ceva în neregulă cu România, nu cu românii?”.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 30, 2014 by and tagged , , , , .
