THEMEDIATHOR

Ștefan Bănică Jr despre plecarea din Pro TV: Nu m-am certat cu nimeni

Ștefan Bănică Jr a făcut primele declarații la Observatorul Antenei 1 legate de transferul la postul trustului Intact și despre plecarea din Pro TV.

“Am plecat din Pro TV după 12 ani. Consider că s-a încheiat o etapă din viața mea de televiziune. Vreau să menționez că nu m-am certat cu nimeni, din contră am ramas în relații foarte bune cu cei de acolo”, a declarat Ștefan Bănică Jr la principalul jurnal de știri al postului Antena 1, prezentat de Andreea Berecleanu.

stefan-banica

Ștefan Bănică a spus că odată cu încheierea emisiunii “Dansez pentru tine“, pe care a prezentat-o timp de opt ani de zile, s-a încheiat și un ciclu din cariera lui de televiziune.

“Vreau sa le multumesc oamenilor cu care am lucrat pentru acești 12 ani frumoși din viața mea, în care am avut realizări notabile, spun eu, am prezentat o emisiune fanion de divertisment, care s-a încheiat după opt ani de existentă și pentru mine s-a încheiat un ciclu, așa că am decis să aleg o nouă provocare, și am venit la Antena 1 unde sper din tot sufletul să fac performanță cel puțin la același nivel la care am făcut până acum”, a răspuns Ștefan Bănică la întrebareaAndreei Berecleanu de ce a plecat din Pro TV.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, alte declarații făcute de Ștefan Bănică în cadrul Observatorului de la Antena 1.

Andreea Berecleanu: De ce ai ales Antena 1?

Ștefan Bănică Jr:

“Am ales Antena 1 pentru că este o televiziune pe care o văd că evoluează și realizează performanță, a ajuns un reper în materie de divertisment, iar drumul ei ascendent corespunde cu drumul meu în carieră. Antena 1 mi-a facut oferta să fac parte din juriul X Factor. Vorbim de o super producție care are succes și în afară și în România. Este o mare provocare și sper să fie de bun augur. (…) Rolul meu de jurat este o mare provocare. Vreau să văd tineri talentați cărora li se oferă o șansă, iar aceasta emisiune le poate implini visul.

Ștefan Bănică a precizat că celebrul său concert de Crăciun, care până acum era transmis de Pro TV va fi difuzat de postul Antena 1.

“Mai există și un alt proiect de televiziune pentru la primăvară despre care prefer să vorbesc la momentul respectiv”, a mai spus Ștefan Bănică.

Ștefan Bănică, despre succesul său:

“Eu sunt foarte atent cu alegerile mele, fie că este vorba de teatru, fie că este vorba film, de televiziune sau muzică, dar știu un singur lucru. Un principiu după care m-am ghidat în toată cariera mea a fost să nu fac conpromisuri cu mine și cu meseria mea. Nu știu dacă există o rețetă a succesului pentru că fiecare are drumul lui. Dacă ești constant și perseverent și crezi în ceea ce faci rezultatele nu au cum să nu apară.”

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 14, 2014 by and tagged , , , .
