THEMEDIATHOR

Ștefan Bănică, anunțat în Observatorul Antenei 1: vedeta intră în echipa Intact. Va fi în juriul X-Factor

Ștefan Bănică a intrat oficial în echipa Intact. Artistul a fost anunțat ca nouă achiziție a Antena 1 chiar în Observatorul principal al stației. Ștefan Bănică a spus că va face parte din juriul emisiunii X-Factor.

Banica

Întrebat de plecarea de la Pro TV, Ștefan Bănică a declarat: „S-a încheiat o etapă în viața mea de televiziune și vreau să menționez că nu m-am certat cu nimeni. Din contă, am rămas în relații foarte bune cu cei de acolo și vreau să le mulțumesc oamenilor cu care am lucrat, pentru acești 12 ani frumoși din viața mea, în care am avut realizări notabile, spune eu, am prezentat o emisiune fanion de divertisment, care s-a încheiat după opt ani de existentă și pentru mine s-a încheiat un ciclu, așa că am decis să aleg o nouă provocare, și am venit la Antena 1 unde sper din tot sufletul să fac performanță cel puțin la același nivel la care am făcut până acum”.

Vezi AICI declarațiile integrale ale lui Ștefan Bănică.

Venirea lui Ștefan Bănică a fot promovată în timpul zilei printr-u spot de teasing. Antena 1 a rulat în pauzele publicitare un clip publicitar care anunța dezvăluirea numelui la Observatorul din această seară. “Ai auzit cine vine la Antena 1? Cine mai vine?” întreba promo-ul făcut cu imagini din filmul Pirații din Caraibe.

http://www.youtube.com/watch?v=lXNye-LNozA

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 14, 2014 by and tagged , , , .
