THEMEDIATHOR

Storience semnează brandingul Sandalandala, noul camping din Vama Veche

După ce a încălțat publicul român cu încălțăminte sport timp de 7 ani prin rețeaua sa de magazine offline și online, Zorile Toys (www.zorilestore.ro) invită acum același public să se descalțe de griji, la malul mării, într-un camping boem de 4.000 mp, numit Sandalandala.

sandalandala-2

Brandul Sandalandala a fost construit cu ajutorul Storience (www.storience.com), agenția care a semnat și rebrandingul Zorile Store în 2012. Storience a creat numele, identitate vizuală, strategia de brand și elemente de branding de locație, pentru cele din urmă colaborând cu biroul de arhitectură Arhidot.

„Numele și logo-ul Sandalandala exprimă dezordinea și libertinismul specifice Vămii Vechi, unde e OK să fii alandala și tot ce e prea organizat dăunează grav vacanței,” spune Adriana Liuțe, Managing Partner Storience. „Dar e o dezordine studiată și controlată, așa cum e și atmosfera din camping, unde ai voie să te distrezi cum vrei, dar o faci în condiții de igienă și siguranță rar întâlnite în campingurile românești”.

Sloganul campingului – „Descalță-te de griji” – face și el o aluzie subtilă la afacerea cu încălțăminte a echipei Zorile Store, care a inițiat proiectul Sandalandala.

Campingul Sandalandala din Vama Veche are o capacitate de 400 de corturi, o terasă cu o capacitate de peste 100 de locuri și, în premieră pentru un camping românesc, un cinematograf în aer liber. Pe toata suprafața camping-ului sunt plantați peste 400 de copaci, iar spațiul comun este dotat cu toate facilitățile necesare unui sejur civilizat. Pentru cei care nu se pot deconecta nici în vacanță de la mediul online, campingul Sandalandala pune la dispoziție 30 de prize de curent electric și acces wireless gratuit la internet.

Inaugurarea Sandalandala se face printr-o campanie inedită: toți cei care au curajul să își tatueze permanent logo-ul Sandalandala în perioada 1-4 mai 2014 vor primi cazare gratis pe viață în acest camping.

Echipa Storience care a lucrat la construirea brandului Sandalandala:

  • Strategie și naming: Ștefan Liuțe, Adriana Liuțe, Iuliana Todoran, Maria Dumitriu
  • Direcție creativă: Ștefan Liuțe

Identitate vizuală: Andrei Rob

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on April 14, 2014 by and tagged , , .
%d bloggers like this: