THEMEDIATHOR

Elena Gheorghe a lansat piesa “De neînlocuit” pentru care a pregătit un videoclip de primăvară

elena-gheorghe

Elena Gheorghe lanseaza single-ul “De neinlocuit”, impreuna cu un lyric-video care celebreaza feminitatea, pasiunea si emotiile unice care infloresc, atat de firesc, primavara.

“Este un single care vorbeste despre melancolie si dor, despre iubiri in asteptare, despre acele perioade dintr-o poveste de iubire in care simti ca fara celalalt nu poti trai, nu ti-e teama sa recunosti ce simti cu-adevarat si stii ca iubirea voastra e de neinlocuit. E o piesa despre emotii profunde, cu o energie speciala si cred ca fanii mei isi vor regasi trairi sau experiente pe care cu totii le-am regasit, macar o data, in povestile noastre, in doi”, declara artista.

Piesa e lansata cu un lyric video, realizat impreuna cu aceeasi echipa cu care Elena lucreaza de 2 ani.

“Am filmat o zi, intr-o duminica superba de primavara, plina de flori si am lucrat cu aceeasi echipa care e alaturi de mine de ceva vreme: echipa Antz, consultantii mei de imagine, regizorul Dan Petcan, Andra Manea – make-up, Camelia Negrea-hairstyle si am purtat o rochie de poveste, o creatie Rhea Costa”, adauga Elena.

Piesa “De neinlocuit” este o noua colaborare a artistei cu compozitorul si producatorul muzical Laurentiu Duta si e produsa de Cat Music.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on April 7, 2014 by and tagged , , , .
