THEMEDIATHOR

Anca Serea: “Eu mă consider un om norocos în ciuda celor întâmplate”

anca-serea

În acest week-end, de la ora 13.00,  Florentina Fântânaru trece “Dincolo de aparenţe” alături de Monica Tatoiu – invitata sa de sâmbătă-  şi de Anca Serea , pe care telespectatorii Antenei Stars o pot vedea în ediţia de duminică, tot de la aceeaşi oră.

“Mama m-a bătut de m-a uscat. Bine, cine ştie ce se alegea de mine dacă nu mă bătea la timpul potrivit”, i-a declarat nonşalantă Monica Tatoiu gazdei emisiunii.  “Eu m-am maturizat la 30 de ani şi problema vieţii mele a fost superficialitatea”, a continuat fosta femeie de afaceri. Tot legat de acest capitol al vieţiiei, Monica Tatoiu a afirmat în cadrul ediţiei de sâmbătă “Dincolo de aparenţe” că: “eu mi-am construit succesul şi eu mi l-am ciuntit”.

Duminică, frumoasa mama a patru copii şi iubita cântăreţului Adi Sână, Anca Serea, îşi deschide inima în faţa Florentinei şi a telespectatorilor Antenei Stars. Deşi proaspăta mămică este acum fericită, nu cu mult timp în urmă, trecea prin momente cumplite: a rămas văduvă cu doi copii mici. “Eu mă consider un om norocos în ciuda celor întâmplate”, spune frumoasa brunetă.

Ce alte dezvăluiri vor mai face cele două vedete, telespectatorii vor afla sâmbătă şi duminică, de la ora 13.00, la “Dincolo de aparenţe”, la Antena Stars.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 31, 2014 by and tagged , , , .
