THEMEDIATHOR

GMP, Ogilvy în consorţiu cu Cap, DDB şi Leo Burnett în licitaţia Romtelecom & Cosmote

Dacă oficial încă nu avem nicio comunicare privind agenţiile participante, potrivit informaţiilor adplayers de până la această oră, în debriefing-ul licitaţiei Romtelecom & Cosmote au fost invitate agenţiile GMP, Ogilvy în consorţiu cu Cap, DDB şi Leo Burnett.

157906_articol

Participarea Ogilvy în consorţiu cu Cap nu este cea mai mare surpriză a licitaţiei. Nu ar fi pentru prima dată când agenţia din grupul WPP s-a alăturat unei companii de publicitate locale pentru a face faţă cerinţelor unui cont de telefonie mobilă extrem de solicitant pentru orice jucător de pe piaţă. Este vorba de administrarea creaţiei Cosmote împreună cu agenţia Papaya ( va mai amintiţi, printre altele, campaniile de imagine Cosmote sau spotul cu Radu Beligan semnate de Papaya).

Surpriza licitaţiei ramane Leo Burnett, agenţie al cărei departament DTP este reunit în acelaşi sediu, la acelaşi nivel cu DTP-ul agenţiei Publicis. Dacă lucrurile nu se vor schimba, nu mare ar fi supriza ca, în cazul victoriei Leo Burnett, printurile Cosmote şi Orange să-şi ia calea producţiei de la două birouri distanta, dacă nu chiar din aceeaşi sală de lucru. Va separa viitorul cont T Mobile cele două agenţii de publicitate dacă va fi câştigat de către Leo Burnett? Urmăriţi adplayers. Probabil vom avea şi răspunsuri oficiale.

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on March 26, 2014 by and tagged , , , , .
%d bloggers like this: