THEMEDIATHOR

Andreea Esca, subiect de reportaj la postul tv France 2

Andreea Esca, prezentatoarea Ştirilor Pro TV de la ora 19.00 şi personaj-simbol al televiziunii din România de după 1989, va fi subiectul unui reportaj al televiziunii franceze France 2, informează un comunicat remis MEDIAFAX.

andreea_esca_1_02_b8da3db373_c3e523b4a4

Emisiunea “Telematin”, lider de audienţă pe segmentul de dimineaţă în Franţa şi prima ca importanţă şi rating după jurnalul de ştiri, are o rubrică despre oameni foarte cunoscuţi din diverse ţări ale lumii pe care producătorii emisiunii decid să îi arate şi Franţei. Echipa emisiunii a aflat după o documentare pe internet şi în urma recomandărilor mai multor persoane care călătoresc prin toată lumea că există “o Claire Chazal a României”.

“Am fost foarte onorată de invitaţie, pentru că aceasta este emisiunea mea preferată. De fapt, la început nici nu mi-a venit să cred deoarece era o prea mare coincidenţă că tocmai de la această emisiune să mă caute cineva, aşa, pe nepusă masă. Mai ales că nu cunoşteam pe nimeni acolo. Dar apoi am înţeles că nu e o glumă, ci chiar o treabă serioasă şi am fost foarte fericită. Mi-au spus că vor veni în România şi că vor să-şi petreacă o zi cu mine. Ceea ce s-a şi întâmplat”, a povestit Andreea Esca.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 17, 2014 by and tagged , , , .
