THEMEDIATHOR

Romtelecom are 1,3 milioane de abonați la distribuția TV

Romtelecom a raportat creșterea numărului de clienți TV cu 7%, ajungând la peste 1,3 milioane la sfârșitul anului 2013, în vreme ce baza de clienți de Internet broadband a crescut cu 4,5% în aceeași perioadă iar serviciile tradiționale de telefonie au scăzut, potrivit raportului companiei, informează Media Expres.

Romtelecom-Business-Forum-1024x680

 

Veniturile din serviciile de TV au crescut cu 7,4% la nivelul ultimului trimestru din 2013, iar veniturile din Internet au crescut cu 7%.

În total, Romtelecom a raportat o creștere a numărului de abonamente, care a ajuns la peste 4,85 milioane la finalul lui 2013.

O contribuție semnificativă în privința veniturilor totale raportate de Romtelecom pentru trimestrul patru 2013 au avut-o serviciile de wholesale, în creștere cu 31,1% față de perioada similară din 2012, având o tendință pozitivă pentru întreg anul, în pofida trendului negativ generat de măsurile de reglementare care au impus scăderea tarifelor de terminare.

În trimestrul patru din 2013, Romtelecom a raportat venituri cu 8,8% mai mari comparativ cu T4 2012, ajungând la 162,7 milioane euro. Veniturile înregistrate pentru întreg anul 2013 au fost de 609,5 milioane euro, menținându-se relativ stabile în comparație cu 2012. De asemenea, EBITDA pentru T4 2013 a fost mai mare cu 13,3% în comparație cu T4 2012.

Citește și „Veniturile Romtelecom au scăzut anul trecut cu 1,6%

Cea mai mare rată de creștere a veniturilor în în trimestrul patru 2013 în comparație cu perioada similară din 2012, de peste 470%, a fost înregistrată de soluțiile de sisteme (ITC), consolidând astfel poziția de lider a Romtelecom pe acest segment. Compania implementează soluții ITC la cheie (care includ managed services, virtualizare desktop etc.) pentru clienții corporate, fiind responsabilă, de asemenea, cu operarea soluțiilor respective. 

Rezultatele Romtelecom și Cosmote pe anul fiscal 2013, încheiat la 31 decembrie 2013, au fost comunicate conform indicatorilor de performanţă raportaţi de către OTE Group.

Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi Cosmote România, a declarat: „Pentru segmentul fix, soluţiile ITC furnizate de Romtelecom au înregistrat cele mai impresionante rate de creştere. Serviciile de Internet şi TV au contribuit semnificativ la evoluţia companiei în termeni de venituri şi număr de clienţi. Veniturile din serviciile pentru operatori au jucat şi ele un rol relevant în stabilitatea financiară a companiei. Pentru segmentul mobil, un reper cheie al ultimului trimestru din 2013 a fost reconfigurarea radicală a portofoliului de abonamente, un pas revoluţionar marcat de COSMOTE, având la bază inovaţia prin simplitate şi comunicare nelimitată. Sunt încrezător că performanţa din 2013 este rezultatul răspunsului pozitiv al clienţilor la iniţiativele noastre comerciale şi dovada că strategia pe care am conceput-o este cea corectă”.

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on March 7, 2014 by and tagged , , , , , .
%d bloggers like this: