THEMEDIATHOR

SEZONUL 5. Reality show-ul Prodanca & Reghe, revine la Euforia TV

 fam-Reghecampf1

În cel de-al cincilea sezon al reality-show-ului “Prodanca & Reghe”, aventurile Anei Maria Prodan şi ale familiei sale ajung la nivel internaţional!

Una dintre cele mai iubite emisiuni difuzate de Euforia TV , saga familiei Reghecampf- Prodan, revine cu un nou sezon în grila de primavară. Cum viaţa de familie a celebrului cuplu este oricum, numai monotonă nu, Euforia TV pregăteşte  din 16 martie, de la 20.00, al cincilea sezon al reality -show-ului “Prodanda & Reghe”, în care personajele principale sunt Ana Maria şi Laurentiu, împreună cu copiii. Noul super-show va purta titlul “Prodanca şi Reghe – relaţii internaţionale”. În sezonul cu numărul cinci, Ana Maria Prodan, însoţită de familie si prieteni, străbate oraşele lumii în căutarea de noi oportunităţi si parteneriate de afaceri care să le poarte numele, iar visul ei cel mai mare este să-şi deschidă primul fan store din România.

Roma,  Milano, Los Angeles, Istanbul, Tel Aviv, Las Vegas-  adevărate capitale ale  industriei  de lux din  lume-   sunt  destinaţiile în care Ana va poposi în căutarea de produse premium care să-i reprezinte numele. În Istanbul va merge să întâlnească un producător renumit de textile, producător care lucrează pentru branduri faimoase ca: Prada, Vuitton. La Roma, Ana îl va cunoaşte şi va purta discuţii cu unul dintre celebrii parfumieri din lume, pentru a realiza cu acesta o  ediţie limitată  de parfumuri. Deplasarea în Statele Unite ale Americii va avea, de asemenea, ca scop realizarea unui studiu  de piaţă  despre  cele mai faimoase fun store-uri de pe continentul  american.

În România, Bebeto şi Nuţi, vor avea şi ei parte de noi aventuri: Laurentiu jr. îşi doreşte să joace fotbal la modul  profesionist şi renunţă la joaca din curtea şcolii pentru a se înscrie la o şcoala de fotbal. Nuţi are grijă ca şi până acum de bunul mers al casei Reghecampf – Prodan, dar visează ca în acest sezon al reality-ului să-şi găsească dragostea şi să-şi întemeieze propria ei familie.

Tot în  “Prodanca & Reghe: relaţii internationale”,  Ana Maria îşi  propune o schimbare de atitudine,  în care cuvintele de ordine vor fi: calm,  iubire, bunătate, pacea interioară şi de ce nu, religie.  Dacă va reuşi sau nu  Ana Maria  să rămână calmă  şi să-şi îndeplinească visul de a avea propriul ei fan store,  telespectatorii  vor afla  începând din 16 martie, în fiecare duminică seară, de la ora 20.00 (şi in reluare, în episoade remontate de o oră, miercuri şi joi de la ora 20.00) vizionând “Prodanca & Reghe: relaţii internaţionale”  la Euforia tv.

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on March 6, 2014 by and tagged , , , .
%d bloggers like this: