THEMEDIATHOR

Stelian Tănase: “Mă gîndesc 24 din 24 de ore la necazurile TVR care mi-au invadat și mi-au otrăvit viața”

“Fratele meu, imi amintesc asta în fiecare zi, mi-a spus în decembrie, că am făcut cea mai mare prostie din viața mea acceptînd să conduc TVR. Înclin să cred tot mai mult că are dreptate”. Afirmația îi aparține lui Stelian Tănase și a fost postată pe blogul său.

stelian-tanase

Șeful TVR, Stelian Tănase, a reînceput să posteze pe blog după o perioadă de absență. Tănase a anunțat că tocmai a revenit de la Paris, unde a avut loc congresul Uniunii Internaționale de Radio și Televiziune, și că urmează să organizeze o conferință de presă cu ocazia lansării noii grile.

Stelian Tănase:

„Mă gîndesc 24/24 de ore la necazurile TVR (bugete, oameni, atacuri, mizerii omenești ) care mi-au invadat și mi-au otrăvit viața în ultima vreme. Fratele meu, imi amintesc asta în fiecare zi, mi-a spus în decembrie, că am făcut cea mai mare prostie din viața mea acceptînd să conduc TVR. Înclin să cred tot mai mult că are dreptate. Nu trebuie să fiu felicitat ci căinat. Îmi amintesc acest lucru și din pricină că luni 17.02.2014 împlinesc 62 de ani și era bine să mă găsească stînd liniștit acasă”a.

Stelian Tănase a mai precizat că joi a revenit de la congresul Uniunii Internaționale de Radio și Televiziune care a reunit mai multe canale și posturi de radio.

„S-a vorbit puțin despre content, și fff mult despre bani. Nimeni nu are. E criză peste tot, dar nu îmi amintesc să fi vorbit cineva despre o situațíe atît de dramatică, de dificilă, aproape fără ieșire, ca a televiziunii române”, a precizatStelian Tănase.

„Am vrut să compar, dar nu am găsit termen de comparație”, a mai adăugat Tănase. Șeful TVR a mai precizat că va face o conferință de presă la 1 martie pentru a prezenta presei și publicului cifrele exacte.

 

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 17, 2014 by and tagged , , .
