THEMEDIATHOR

Iura Luncașu, regizorul Pariu cu viața, State de România și Inimă de țigan, trece la Antena 1 pentru iComedy și Vacanța Mare

Iura Luncașu, regizorul de casă al Pro TV, a trecut în ograda Antenei 1 și se va ocupa de proiectele iComedy și Vacanța mare.

iura-luncasu-protv-magazin

Show-ul de comedie ce urmează să fie lansat în această primăvară a anunțat recent schimbarea echipei de prezentatori. Astfel, Mihey Hash, fostul partener al lui Mihai Bendeac, a fost înlocuit deBuzdugan, Șerban Pavlu și Cătălin Bordea. Dar show-ul are și un nou regizor. Este vorba despre Iura Luncașu, cel care a regizat Pariu cu viața, State de România, Minte-mă frumos, Numai iubirea, La­crimi de iubire, Iubire ca în filme, Inima de țigan și Regina.

„Eu întotdeauna am cochetat cu comedia și mi-a fost foarte simplu să accept aceste proiecte”, a spus Luncașu, la venirea în Trustul Intact.

În ce privește schimbările în privința prezentatorilor pe care le-a făcut în cadrul show-ului iComedy, Luncașu declară: „Strateg fiind de meserie, îmi plac foarte tare tipologiile și ele trebuie să fie foarte variate. Evident că eu o să vreau “conflicte” care să stârnească situații comice și am inventat personaje în interiorul show-ului. Pentru că show-ul în sine trebuie să fie o poveste”.

Referitor la “Vacanța Mare – Bătălia generațiilor”, acesta adaugă: “Vacanța Mare vine cu ceva nou. Face un umor de altă natură și e foarte mișto. Lucrăm cu foarte mare plăcere împreună. Formatul are un iz britanic, care cred că va prinde foarte bine”.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 4, 2014 by and tagged , , , , .
