THEMEDIATHOR

Președintele CJ Brăila, jignitor la adresa unei jurnaliste: „Îi dau două picioare în gură. Niște nesimțiți”

bunea-stancu-b1

„Niște obraznici mă. Niște fâțe. (…) Îi dau două picioare în gură. Băi să-ți trimit demisia mă. Niște nesimțiți. Nu aveți pic de bun simț”, a spus președintele CJ Brăila, Gheorghe Bunea Stancu, despre jurnalista B1 TV, Mădălina Poenaru, potrivit B1 TV.

Chestionat cu privire la faptul că se afla în concediu la ski, în loc să se preocupe de problemele oamenilor, edilul a răbufnit: „Dacă am plecat câteva zile din țară am plecat în conformitate cu zilele legale și în baza unui bilet pe care l-am cumpărat în urmă cu 7-8 luni de zile. Când am plecat era negru asfaltul. Am o rugăminte, dacă sunteți de la presă, să fiți și politicoasă. Puneți mâna și citiți cum se ajunge președinte de CJ”, i-a spus președintele CJ Brăila reporteriței B1 TV, Mădălina Poenaru.

SURSA:Paginademedia.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 2, 2014 by .
