THEMEDIATHOR

“Weekend cu Monica Dascalu” începe noul sezon

monica-dascalu

Pe 1 februarie, Monica se intoarce in platoul emisiunii “Weekend cu Monica Dascalu”, la ProTv International, de la ora 17:30.

“Inceputul sezonului este o mare bucurie pentru mine, abia astept sa ma intalnesc cu invitatii care sunt ca si prietenii mei buni, cu echipa noastra, astept sa stam sa discutam, sa ne mai povestim unii altora ce am facut de cand nu ne-am mai vazut”, spune Monica.

Atat sambata cat si duminica ea a pregatit doua editii speciale, la care vor veni Lavinia Petrea, Andreea Marinescu si Alexandra Stoian, sambata, iar duminica vedeta ProTv International va sarbatori 16 ani de Acasa TV impreuna cu Adela Popescu, Radu Valcan, Dan Cruceru, Ioana Maria Moldovan, Cabral si Mircea Solcanu, intr-o editie foarte vesela.

“Fiecare vine cu tolba plina de povesti si nu de putine ori sunt surprinsa sa aflu de la invitatii mei lucruri in exclusivitate.

Colegii mei de la Acasa TV, care sarbatoresc implinirea a 16 ani de la lansare a postului si colegele de la Stirile ProTV de dimineata deschid acest sezon cu o sarbatoare mare.

Si nu in ultimul rand, vreau sa mai spun ca echipa ProTv International este ca o familie si de aceea sunt bucuroasa ca ne-am inmultit si ca o am colega si pe Diana Dumitrescu”, incheie prezentatoarea.

vedete acasa tvMonica Dascalu se va intalni cu telespctatorii ProTv International sambata si duminica, de la ora 17:30 in noul sezon.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 31, 2014 by and tagged , , .
