THEMEDIATHOR

Fanatik Show nu mai continuă la Etno TV. Horia Ivanovici: “Se potrivea ca nuca-n perete”

Emisiunea Fanatik Show, realizată de Horia Ivanovici, nu mai continuă laEtno TV, canalul de muzică populară deținut de familia Prigoană. “A fost o încercare. Am ajuns însă la concluzia că se potrivea ca nuca-n perete”, a declarat Ivanovici pentru Paginademedia.ro.

horia-ivanovici

Horia Ivanovici spune că asocierea Fanatik Show cu un post de muzică populară nu era potrivită pentru viitor și că el este cel care a luat decizia de a nu mai realiza emisiunea.

Ivanovici, pentru Paginademedia.ro:

“Emisiunea Fanatik Show nu s-a potrivit cu Etno TV. A fost o încercare, dar am ajuns la concluzia că publicul trebuie să identificeFanatik Show cu zona de sport, iar încercări de genul Etno TV i-ar putea bulversa și ar confuza telespectatorii.

Eu sunt un nume cunoscut în zona sportivă și vreau să fiu perceput, în continuare, ca ziarist de sport.”

Ți s-au reproșat rezultatele de audiență?

Vreau să spun că eu sunt cel care l-a sunat pe Silviu (Prigoană n. red) și i-am spus că se potrivește ca nuca-n perete. A fost decizia mea, pentru că există riscul să îmi pierd identitatea. Nu am vrut caFanatik Show să fie transformat în ceva derizoriu.

Ca audiențe, în intervalul 20.30-22.00 am avut emisiuni pesteDolceSport și GSP TV, uneori și peste Sport.ro. Nu au fost cifre mari, dar nici foart mici, au fost în linia postului.

Ce se întâmplă cu emisiunea?

Până ând voi avea o ofertă bună, a decis că prioritatea este, în acest moment, site-ul Fanatik.ro. Este proiectul meu numărul 1. În momentul de față, proiectul TV Fanatic Show este înghețat, dar nu exclud posibilitatea, dacă site-ul crește foarte mult, să fac emisiunea online.

Fanatik Show s-a mutat la Etno TV în luna octombrie a anului trecut. Horia Ivanovici a fost concediat de la Digi Sport. RCS i-a desfăcut contractul în urma presiunilor făcute de șefii fotbalului din România.

De altfel, documentul primit ca explicație de Ivanovici de la RCS spunea că: „În multe emisiuni ați adus atingere imaginii publice a oficialilor structurilor sportive din România sau ați incitat anumiți invitați ori diverși interlocutori să profereze insulte la adresa unor oficiali ai structurilor sportive.”

Ivanovici a realizat emisiunea la Etno TV până pe 15 decembrie.

Înainte de Etno TV și Digi Sport, Horia Ivanovici a realizat emisiunea Fanatik Show la OTV, Prima TV, Telesport, Antena 1 și TV Sport (actualul Sport.ro).

Informația legată de Fanatik Show a fost semnalată de un cititor Paginademedia.ro.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 30, 2014 by and tagged , , .
