THEMEDIATHOR

Dan Negru: Abia acum, la 45 de ani, ma lansez

Dan Negru e un tip extraordinar. Doar ca nu stie sa cheltuie bani. Atat am stabilit unde sa ne vedem, ca am nimerit la mall, la o masa. Gratis.

Ca o ironie a sortii. Stateam cu celebrul Dan Negru si vorbeam gratis. Copiii si sotia lui se jucau prin mall, iar noi, la o masa, faceam cel mai bun interviu, al celui mai bun om de divertisment al vremurilor astora. Gratis! Sa nu ziceti ca nu am avertizat, urmeaza cateva declaratii socante!

 Dan Negru, ATAC dur la adresa lui Radu Banciu: “Mai bine taci si sa fii luat de prost”

Radu Buzaianu: Ai venit cu sotia.

Dan Negru: Da!

R.B.: Nu-ti e frica sa nu o vada paparazzi pe sotia ta? N-o ascunzi?

D.N.: Treaba asta vine la pachet cu meseria. Daca nu-mi placea ramaneam avocat in Timisoara.

R.B.: Ai fi fost un avocat lamentabil. Genul ala care place la toata lumea, dar nu castiga nimic.

D.N.: As fi fost un avocat esuat.

R.B.: Multa lume se uita la tine si se intreaba, cum o fi omul asta acasa?

D.N.: Am o zona de banatenism. Nevasta-mea e de langa Arad. Eu din Timisoara. Ne-am nascut la o distanta de vreo 80 de km. Si suntem asa, mai domoli. Stau departe. Stiu ca mi-a dat o revista vreo 200 de euro sa apar cu copilul pe coperta. N-au aparut niciodata. Sotia mea e medic stomatolog. Se uita la lumea asta si nu intelege nimic.

R.B.: Are pareri in legatura cu ce faci acolo?

D.N.: Nu vorbim despre asta. Nici eu nu-mi dau cu parerea despre plombele de zirconium.

R.B.: La ce te-ai gandit important, azi?

D.N.: La vreme!

“Cum ar fi sa nu ma stie nimeni?”

 

R.B.: Andrei Gheorghe mi-a zis saptamana trecuta, intr-un interviu, ca esti cel mai important om din televiziunea de azi.

D.N.: M-a onorat. Am luat ziarul. Am o colectie mare acasa. Ziare in care apar. Fica-mea n-o sa creada ca pe vremea noastra ziarele erau de hartie. M-a onorat, pentru ca vine de la Gheorghe. E un tip insuportabil pentru multi. Dar e cel mai mare om de radio, dupa Paul Grigoriu.

R.B.: Avea dreptate?

D.N.: Nu!

R.B.: De ce nu poti sa-ti asumi asa ceva? Iti e frica de succes?

D.N.: Pentru ca nu sunt un om care sa am ucenici in urma mea.

R.B.: Vorbeam despre azi. E altul mai important? Iti e frica de aroganta?

D.N.: In breasla mea, aroganta e masura a succesului. Daca nu esti arogant, nu existi. Daca lumea nu te recunoaste pe strada, esti ca un fotbalist care n-a dat niciun gol. Imi place sa mergem p-aici prin mall si lumea sa zica “uite-l pe Negru de la televizor”. Cum ar fi sa nu ma stie nimeni?

14 Revelioane, nici 50.000 de euro castigati!

 

R.B.: Ma gandeam asa, domne’, se poate sa nu te fi sunat nimeni de la PRO TV in perioada asta?

D.N.: Dar cine ti-a zis ca nu m-au sunat?!

R.B.: Si stateam si ma gandeam, daca tot te-au sunat, sa n-aibe ei bani mai multi sa-ti dea ca sa te ia?

D.N.: Nu cred ca, in jobul asta, banul face totul. Ca banul aduce banul. Le-am pus de multe ori in balanta.

R.B.: Ti se pare importanta constanta…

D.N.: In ’91 am lucrat in radio. Ani de zile. Dupa care am trecut la TVR o perioada. Apoi am trecut la Antena. N-am trecut prin prea multe locuri. Habar n-am de ce. Poate o sa-mi para rau intr-o zi. Financiar vorbind, ma uit in urma, poate o sa-mi para rau. Am citit intr-un ziar la un moment dat…

R.B.: Ca ai castigat 500.000 de euro, in 14 Revelioane. A scris Libertatea!

D.N.: In fiecare an, am fost lider de piata de Revelion. Radu, nici macar 10% n-am facut din banii astia!

R.B.: Du-te ma d-aici!

D.N.: Ti-am recunoscut-o! Nu pot sa spun mai multe.

 

“Maruta? Imi place. Si e un tip fair-play”

 

R.B.: Catalin Maruta iti place?

D.N.: Imi place si ca spirit. Imi place si ca ambitie!

 

R.B.: Ce n-are de Revelion?

D.N.: Le are pe toate. E o noapte aparte Revelionul… le are. Imi place. Si e un tip fair-play. Asa mi s-a parut cand ne-am intalnit in cateva randuri. Conteaza cand tragi linia la sfarsit.

 

R.B.: Tu bun de ce esti?

D.N.: Ca asa m-a crescut bunica mea. Tine de cum te-au crescut ai tai candva. In rest, toate vin peste noi.

R.B.: Dar in televiziune de ce esti bun?

D.N.: N-am bunatatea de a vinde secrete. Lazarov o avea.

R.B.: Andreea Marin, Cosmin Cernat, Raluca Moianu, Mircea Radu. Ce-au in comun?

D.N.: Turnul Picasso din Madrid, etajul 42!

R.B.: Din toata gasca asta a lui Lazarov, esti singurul care mai performeaza dupa moartea lui. De ce?

D.N.: M-am despartit de Lazarov cand el inca era in piata.

R.B.: Asta e motivul?

D.N.: Nu.

R.B.: Ce-au gresit oamenii astialalti?

 

D.N.: Pe ei trebuie sa-i intrebi, Radu!

R.B.: Cum te uiti la audiente dimineata?

D.N.: E lucrul care ma dispera cel mai mult, de 15 ani incoace.

R.B.: Inca te mai uiti cu frica?

D.N.: Nu exista lucru care sa ma bombardeze dimineata, la 9 jumatate, mai tare decat asta. Am emotii ingrozitoare.

R.B.: Tremura mana pe tastatura.

D.N.: Da, da! Asta e momentul cumplit al meseriei.

R.B.: Nu esti sigur pe tine.

D.N.: Nu sunt sigur pe cei care se uita la televizor.

R.B.: Iti permiti sinceritatea?

D.N.: Da.

“Peste 15 ani, aia cu tigaile de la Masterchef nu o sa aiba cine stie ce amintire”

 

R.B.: Ti-a fost vreodata jena de ce ai facut?

D.N.: Am avut moment in televiziune in care am stat in preajma unor oameni langa care n-ar fi trebuit sa stau niciodata. Chiar perioade. Personaje invitate in televiziune langa care am stat. Nu puteam face televiziune daca nu stateam langa ele in perioada aia. Imi e rusine de momentele alea. Am incercat intotdeauna sa le curat cu oameni precum Piersic si Beligan. I-am adus cu orice risc. Pe Piersic, unde ai fost si tu, l-am adus in seara de Craciun. Cu toate ca stiam ca daca o aduceam pe Bianca si nu stiu cine, poate faceam cifre mai mari. Asta nu regret.

R.B.: Te-a enervat ca a fost trecut ca insucces. Ca cei de la Masterchef au facut rating mai mare.

D.N.: In seara de Craciun, cei de la PRO TV au avut finala de la Masterchef. Eu l-am avut pe Piersic. Peste 15 ani, eu am sa le spun copilor mei ca am stat langa el intr-o seara de Craciun. Aia cu tigaile, slanina si carnatii nu o sa aiba cine stie ce amintire. Imi pare rau, dar emisiunile culinare mi se par de-o jena impresionanta. Il prefer pe Piersic tigailor.

R.B.: Te deranjeaza si ca talent show-ul tau cu copii ofera premii mai mici decat talent show-urile Vocea Romaniei si X Factor.

D.N.: Castigatorul de la Next Star a luat 20.000. Cel de la X Factor 120.000. Finala Next Star a fost in paralel cu finala Vocea Romaniei. Am facut rating mai mare. Ma onoreaza asta. Nu ma enerveaza. Ar trebui sa-i enerveze pe ei. Cei cu bugete mari.

R.B.: Poate ca ar strica banii multi la copii.

D.N.: Eu nu cred ca ei vin pentru bani.

Televiziunea azi nu e tabloida

 

 

R.B.: In alta ordine de idei, crezi ca Radu Banciu e nebun? Ca om, te intreb!

D.N.: Cred ca e cel mai bun comentator de Turul Frantei pe care l-a avut Romania.

R.B.: Ti-a mai trecut supararea vad…

D.N.: N-am fost niciodata…

R.B.: Care Dane, ca l-ai facut albie de porci!

D.N.: Nu. L-am facut punctual pe o chestie legata de moldoveni.

R.B.: Aia cu o tara care are copiii urati nu te-a deranjat.

D.N.: N-am auzit-o. Cel mai bun comentator de Turul Frantei. E bine in jobul asta sa stii ce drum sa alegi.

R.B.: Bianca Dragusanu conteaza in viata?

D.N.: E un personaj din lumea tabloidelor. Se asociaza televiziunea cu tabloidizarea. Ma deranjeaza asta. In tot prime-time-ul din Romania, in tronsonul orar de la 7 la 10 si jumatate seara – cel care aduna cei mai multi romani la televizor – nu exista nicio emisiune tabloida! Macar una! Nu exista! Televiziunile din Romania sunt eminamente curate. Televiziunea, azi, nu e tabloida.

R.B.: La ce emisiune din Romania te uiti cu admiratie? Cinstit.

 

D.N.: Stii care e cea mai mare incurcatura a televiziunii din Romania? Nu exista niciun prezentator de top sub 30 de ani. Lucrul acesta nu se intampla in anul 2000. Mircea Radu si cei pe care-i aminteai tu aveau atunci sub 30 de ani. Brenciu. Toti.

R.B.: Te-ai gandit vreodata sa te retragi din televiziune?

D.N.: Urmeaza sa intram in Schengen. Acolo toti isi incep viata la 45 de ani. Asa ca abia acum ma lansez.

R.B.: Iti e frica de momentul in care n-o sa mai faci ce faci? E ca la fotbalisti.

D.N.: E altceva. Lucrezi cu mintea. Asta daca esti atent si destept nu se uzeaza. Nu e o comparatie buna. Am simtit uneori nevoia sa ies din prime time. Ca o detoxifiere. Am in minte, foarte bine structurat, il am in minte tot, l-am si vorbit. E la stadiul de discutie deja: un late night! Un show de noapte.

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 29, 2014 by and tagged , , .
