THEMEDIATHOR

Aproape 75% din români sunt de părere că spaţiul virtual conţine prea multe reclame

Aproape trei sferturi dintre români cred că sunt prea multe reclame în spaţiul virtual, iar 58% le consideră sâcâietoare, dar cu toate acestea 28% dintre cei chestionaţi spun că, deşi nu le deschid, sunt influenţaţi de mesajul transmis, potrivit unui studiu GfK.

 primul-website-din-lume-revine-online-scris-in-totalitate-cu-times-new-roman-nu-avea-poze-sau-reclame_size9

“8 din 10 români cu acces la Internet, observă aceste reclame, chiar dacă nu dau click pe ele. (…) Cu toate acestea, un sfert dintre cei chestionaţi declară că le plac reclamele, iar 15% chiar au încredere în mesajele promovate prin intermediul lor”, se arată în raportul GfK.

Companiile considerate cele mai potrivite să comunice online prin reclame de către mai bine de 70% dintre respondenţi provin din domenii precum turism şi vacanţe, divertisment, retail şi electronice şi electrocasnice.

La polul opus, produsele pentru bebeluşi, băuturile alcoolice şi nealcoolice, suplimentele nutritive, mâncarea şi accesoriile pentru animale de companie sau partidele politice se numără printre cele mai puţin potrivite pentru acest gen de promovare (cu procente de sub 30%).

Sursa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Information

This entry was posted on January 22, 2014 by and tagged , , , .
%d bloggers like this: