THEMEDIATHOR

Lucian Bute a pierdut la puncte cu Jean Pascal, după un meci în care s-a trezit târziu

Lucian Bute a pierdut al doilea mare test al carierei. După ce a fost făcut KO de Carl Froch în urmă cu un an şi jumătate, pugilistul român a cedat şi în această dimineaţă în faţa lui Jean Pascal.

Lucian-Bute1

Fostul campion a vorbit după înfrîngerea din această dimineaţă cu Jean Pascal.

Sportivul român a răspuns la toate întrebările care îi frămîntau pe români, cu privire la retragere sau la felul în care a abordat partida împotriva haitianului.

“Nu cred că mă voi retrage. Dar trebuie să analizez bine situaţia, să văd meciul, să stau de vorbă cu promotorul şi antrenorul şi vom decide împreună ce vom face, dar nu cred că mă voi retrage.

Am nevoie de o vacanţă, de odihnă. Lucrul cel mai important în momentul de faţă este să mă odihnesc, să-mi revin şi să trec peste acest moment. Sînt convins că voi trece şi mergem mai departe”, a spus Bute la DigiSport.

“Nu mi-a fost teamă, era refăcut braţul, am lovit cît am putut, cînd am putut să lovesc cu stînga am dat 100%.

Nu am avut nici o durere, în momentul de faţă nu simt nici o durere. Lucrurile erau probabil reţinute în subconştientul meu, în mintea mea”, a mai spus sportivul.

 

Sursa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 20, 2014 by and tagged , , .
